Tisdag

Dagarna springer iväg! 
Idag har jag mest "polymasat" på. 
På fm köpte jag lite grejer till barnens kalender. 
Har inte hunnit slå in dem än bara. 
😉
Det har blivit lite mer jul här hemma också. 
Granen från Indiska kom fram. 
 Köpte den för ngt år sedan men gillar den fortfarande!

Julkrubban från SIA som vi köpte i Umeå på en mysig liten inredningsbutik. 
Minns inte namnet på butiken bara. 
Vet inte om den fortfarande säljs då det har ngt år sedan vi köpte den med.

Ester tog med en kompis hem idag. 
Det var överlyckliga och super taggade båda två 😊
De lekte verkligen hur bra som helst. 
Jag gjorde pannkaka till middag till barnen och jag käkade lax. 

Sen softade jag i soffan tills det var dags att skrubba upp trollet 😉

Barnen la sig utan bråk och jag fick spontanbesök av Emma och Jenny. 
Riktigt nice med sällskap! Vi fikade och surrade och de stannade länge. 

Nu har Danne äntligen kommit hem och imorgon kväll är den årliga vintermarknaden på skolan. 
Det är alltid mysigt men det hade varit ännu mysigare om snön fått ligga kvar 😉

Nä nu måste jag sova. 
❤️

 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår 😃

Svar: Tack själv 😘
cupcake.blogg.se

2014-11-26 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0