Leos lekland och fredagsmys

Hade lovat barnen att vi skulle åka till Leos igår.
Sagt och gjort packade vi in oss i bilen och var där när de öppnade.😊
Alla barn hade kompisar där och de lekte i flera timmar utan några större bråk...

I väntan på lunchen. 
Min lunch.

Vi åkte hem vid 13.30 och jag sa till barnen att de fick lov att vara ute en stund när vi kom hem.
Ester som brukar älska att vara ute var ledsen och blek och sa att hon var SÅ trött så det slutade med att hon var inne och vilade med mig.
Å tur var väl det för nån timma senare hade hon 39 graders feber😁
Så hela kvällen och natten har vi tampats med lillans jäkla feber!
Hon får ju så hög temp när hon får feber.
Ester deckade i vår säng innan middagen ❤️
Hon vaknade lite senare och mös med oss i soffan när vi såg en film och åt lite glass.

Pappamys ❤️
Vi såg på "Flygplan 2" filmen och när Ester gick isäng såg vi "Pojken men guldbyxorna" tillsammans med storbarnen.

Igår fick barnen även en ny liten kusin.
Helt ljuvligt så nu längtar jag ännu mer efter vår lilla krabat ❤️😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0