Onsdag

Jag mår skit just nu!
Är dyng förkyld och mår illa titt som tätt. 
Har fruktansvärt ont i svanken förutom mina vanliga gravidkrämpor. 
Sover helt kasst på natten. 
Har sån värk att jag inte vet hur jag ska ligga. 
Liten trycker på blåsan så jag springer på toaletten i tid och otid. 
Känner mig helt orkeslös 😁
Minns att det var samma sak med Ester. Drog på mig värsta förkylningen de sista veckorna med henne med och blev aldrig kvitt den.
Kroppen hade liksom inte förmågan att    bli frisk då jag knappt sov ngt. 
Hoppas att det inte blir samma sak nu!

Idag är ju Ester ledig så att sova bort hela fm som jag brukar göra är ju uteslutet. 
Bestämde mig istället för att städa nedervåningen. 
Det tog mycket längre tid än det brukar för jag var tvungen att pausa hela jäkla tiden då jag får kramp i nedre delen av magen. Inte sammandragningar utan ngt annat.
Ska ringa min BM imorgon om det inte ger med sig. Har haft så sen igår.

Sen kom underbara Emma hit med lunch 💕
Välbehövligt men vänner som kan muntra upp en då man känner sig död!
Super god räksallad 😋
Ester och Sally åt deras favvomat, nudlar 😉


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0