Bråkiga barn och trött mamma

Sen kväll/natt har tagit ut sin rätt!
Både mamma, barn och pappa har varit trötta. 
Barnen har skrikit, bråkat, gnällt och bråkat lite till!  😁

Vi bestämde oss för att börja göra iordning övervåningen idag. 
Både bra och dåligt vill jag lova...
Jag tänker att jag ska orka lika mycket som jag alltid gjort men det gör jag långt ifrån! 
Har mest varit ivägen känns det som. 
Men nu är allt stort omflyttat iaf och det blev riktigt bra😊
Vi sortera och kastar massor med grejer. Danne är en liten papperssamlare så han har fått jobba hårt😉
Ligger och tittar på när Danne stökar på😉

Till middag köpte vi hem pizza som vi åt framför tvn. 
Det var skönt att slippa laga middag. 
Vi var inte de enda som tänkte att pizza var en helt ok middag idag...
Det var massor med folk på pizzerian. 

Nä nu ska jag förflytta mig till tv-soffan och slötitta en stund innan jag går och knyter mig. 
Ha det gott!
❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0