Fixar trixar dag

Älskar dagar då man inte har ngt inplanerat och man bara kan fixa på hemma. 
Idag var en sån dag. 😊
Danne var ute med barnen hela fm och jag dammsög och skurade nedervåningen. 
Efter lunch började vi flytta om i hallen för att göra mer plats då vi ska ha både vagn och skötbord/plats där. 

Det blev en massa skruvande men bra blev det 😊

Tror knappast att vi kommer att ställa tillbaks det som det var förut för jag blev riktigt nöjd😉
Sen gäller det att hålla efter med alla jackor och skor!
Hänga/ställa bort kläder som man inte
använder. 

Tog en liten paus då Åsa kom förbi och umgicks en stund. 
Alltid trevligt att sitta och surra en stund 😘


Åt en favorit i repris till mellis😋
Det är så himla gott juh 😉
Albin har varit till en kompis i em och Ester har bara polymasat här hemma. 
Hon är riktigt snorig och tät. 
Hoppas hon kan fara på dagis imorgon! Pyjamasklubben (femårsgruppen) börjar om och de skulle gå till skolan. 

Sen har Danne hunnit med en skidtripp och Olivia är just nu med en kompis och åker skrillor. 
Jag har dött i soffan, min ben värker så jag blir tokig!
Får sota för städandet i morse. 

Nu försöker vi ladda om för en ny vecka som går i gräsänkans tecken. 
Danne ska både till Gällivare i början av veckan, sen hem en dag, mellanlandar sedan i Stockholm för att åka vidare till Irland dagen efter. 
Vet inte om jag tycker mest synd om mig som blir själv eller stackarn som måste flänga så mycket 😁
Ha en skön Söndagkväll!
❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0