Fredag med bio och utebus

Hur svårt ska det vara att få sig upp på morgonen...
Vaknade vid nio av att Albin kom ner. 
Låg kvar i sängen och flög upp kl 09.15. Skulle ju hämta upp Åsa för att åka en sväng på Solbacken. 
Väl på Solbacken hade jag glömt börsen där jag hade kontanter som jag skulle handla för. 
Tur att jag hade kortet med mig och kunde handla på det. 😉

Väl hemma blev det lunch och bortplockandet av julsaker. 
Sov en timme för att sen åka upp till stan för att möta upp Åsa och två av hennes grabbar för lite bio. 
Vi såg nya Sune filmen. 
Den var bra och man fick sig några skratt. 👍
En övertaggad Ester 💕

Sen blev det en sen middag och barnen ville gå ut en stund efter vi hade ätit. 
Det byggde en stor snögubbe och en snölykta. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0