Gårdagen och idag

Albin klagade på ont i halsen igår morse. Och när vi kom hem från kalaset i Kusmark hade han fått feber. 
Han deckade i soffan vid 18.45 så jag följde med honom upp så han fick lägga sig. 
Nån gång i natt har han kommit ner och lagt sig med mig och han har varit en liten kamin. 
Vid 5 tiden hade han 38.9 och kunde inte svälja så han fick alvedon och nu sover han igen. 
Min stackars sjukling❤️

Innan vi åkte till kalaset passade jag, Albin och Olivia på att skruva ihop förvaringslådorna vi ska ha på övervåningen. 

Danne skruvade upp klädstången på kvällen så nu börjar man se hur förvaringen kommer att bli. 
Vi ska sätta upp en skena i taket men det krävs lite förberedelser för att få det bra. 
Det är ju snedtak. 
Sen ska jag sy flera draperier som ska träs på skenan. 
Tror att det kommer att bli bra 😊 

Igår kväll hade lugnet lagt sig redan vid 20 tiden. 
Så jag och Danne matade några Homeland avsnitt och kunde ändå gå i säng i vettig tid. 
Jag svullade i B&J och Danne var duktig och tog en macka istället 😜

Gårdagens underbara middag på rester. 😋 

Idag ringde min klocka kl 07.00. Snozzade till 07.20 innan jag släpade mig upp och väckte Olivia och Ester. Hur trött kan man va???
Ligger i soffan och funderar på vad vi ska göra för frukost. 
Ska till BM idag så Olivia och Ester får följa med. Albin får vara hemma själv en stund då han är för risig för att följa med. 

Ha en bra dag ❤️

Kommentarer
Postat av: Vera

Både Ville och Eddie har haft superont i halsen och feber under jullovet. Eddie är inte riktigt återhämtad än. Verkar vara nåt som går. Krya!

Svar: Det blir ju så jobbigt då de små liven inte kan äta 😞 köpte saftsoppa igår som jag hoppas han får i sig. Krya på er ni med!
cupcake.blogg.se

2015-01-07 @ 09:45:42
URL: http://ursviksmamman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0