Helgen

Igår gjorde jag inte många knop😉
Danne åkte med barnen på allmänåkningen på ladan. 
Jag var hemma och plockade undan och slösurfade lite. 
Tog en lååång dusch!
Sen åt vi lunch och Danne tog in alla pjäxor till kidsen. Både slalom och längd. 
Det fick pröva sina pjäxor och halleluja!!!!
De kunde ha sina pjäxor allihopa 😊
Där sparade man in några kronor. 
Albin ska åka med skolan till veckan och Ester ska åka med dagis. 
Ester tog på sig sina skidor och ville ut och åka på direkten 🎿

Jag sov i några timmar innan det var dags att fara iväg till Sandra och Jonas på middag. 
Vi åt super god mat och barnen sprang runt som galningar 😉
Det var så trevligt och varje gång säger vi att vi måste ses oftare!
Men tiden räcker inte alltid till. 
Men nu får vi skärpa oss!

Idag var det bestämt att Danne skulle ta barnen till Klutmarksbacken och åka slalom.
Jag kan ju inte åka men jag bestämde mig för att ta med Zoe och åka egen bil dit bara för att få se deras första åk. 
Det har varit en strålande dag och det var jätte skönt ute. 
Barnen var super duktiga och alla tyckte verkligen att det var roligt!
Jag fikade med dem innan jag åkte hem och sov i två timmar. 




De åkte liften själva och tom Ester kunde åka stora liften själv med Olivia. 

Danne tog ett kort på toppen ❤️


Det kom hem fyra st möra Jonssons😉

Barnen har suttit med sina surfplattor sen de kom hem. 
De känns helt ok då de har varit ut mellan 10-14 idag 😊
Danne drog nitlotten tror jag minsann...

Det har varit halvstopp i diskhon så röret behövdes rengöras 😜
Det luktar inte mumma just nu!

Ha en skön Söndagskväll❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0