Lördag

Olivia har haft fotbollscup hela fm idag. Ester var feberfri i morse så vi kunde fara dit och kolla.
Tjejerna var super duktiga och en match spelades oavgjort och en förlust.När matcherna var slut åkte jag hem och sov en stund  medan barnen spelade.

Bakade scones till mellis och mamma och Ivan kom och fikade med oss.
Sen bar det av till Stackrönnan där jag fått tag på en åkpåse till bilbarnstolen.
Ska ta kort på den sen, har just stoppat den i tvättmaskinen 😉

Till middag idag blev det ett lite knytkalas hemma hos Jenny och Marcus.
Det var fantastisk trevligt och Emma och David var också där.
Vi har blivit ett härligt gäng och vi har alltid mycket att prata om! 
Det är skönt med spontana middagar där det inte ska tokplaneras och städas och stökas i en evighet innan man ses.
Barnen har också så roligt tillsammans 😊 Olivia är väl den som mest hänger runt oss vuxna men det gör hon gärna annars också.



Kom hem nu vid 20.30 tiden. Danne la i säng Ester och jag och Zoe tog en mysstund i soffan.
Mitt lilla gosetroll💕


Nu sitter storbarnen och ser en dålig skräckkomedi på Netflix.
Tänk vad stora de har börjat bli.....
Tiden går FÖR fort!
Ha det gott❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0