Lördag

Danne tog barnen och åkte till Kopparhallen för lite skridskoåkning på morgonen. 
Jag passade på att storstäda nedervåningen. 
Det behövdes vill jag lova!!!
Hur mycket jag än älskar att plocka fram julgrejer så är det ännu underbarare att få plocka bort dem och städa ordentligt! 😜
Det blir en sån ren känsla då "plottret"    plockas bort!

Hur som helst hade barnen varit super duktiga på att åka!  
Ester hade kunnat ta sig fram själv och kunde tom ställa sig upp själv då hon ramlade.
När alla kommit hem åt vi pannkaka till lunch och sen tog jag en liten siesta på en timme. 
När jag vaknade hade barnen kompisar här så det var full rulle.

Vi var bjudna till grannen på fika på em så vi tog med oss minstatrollet dit. (Sen kom mellantrollet också dit.)
Vi hade en trevlig pratstund och Sara bjöd på gott fika som vanligt😋

Kvällens filmmys med barnen blev sista Harry Potter filmen. Olivia skulle till en kompis så vi var ett barn kort. Det är väl bara att vänja sig vid sånt då barnen blir större.   
Godis till barnen och ost och kex till oss vuxna. 

Nu ska vi se lite Homeland. Snart har vi sett alla avsnitt, vad ska vi hitta på då...😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0