Snön den bara vräker ner...

Det snöar
Bara mer
Och
Mer!
Danne är ute och skottar medan barnen leker i snön. 
Jag försöker vila lite då jag haft en bebis som senaste dygnet försökt ha ihjäl mig från insidan. Liten försöker gräva sig ut och samtidigt knäcka några revben på mig 😁
Hade ett grymt tryck nedåt och bak mot svanskotan igår också.

Efter lunch ska vi åka in till stan en sväng för att göra lite ärenden. 
Måste även kolla på en overall till Zoe. 
Hon blir full av snöbollar så fort hon går ut och det stör henne verkligen. 
Sen måste hon ligga och torka i hallen halva dagarna känns det som. 
Hon älskar att vara ute och det blir ju tråkigt om hon ska begränsas av snön som fastnar!

Nä nu måste lunchen lagas. 
Ha det gott❤️


Snö snö snö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0