Torsdag

Skulle iväg en sväng idag medan Ester var på dagis.
Men maken tyckte att det var en bra ide att ta med sig båda bilnycklarna 😁
Så jag har sovit bort hela fm istället.
Det var skönt det med 😴

Har hämtat hem Lilltrollet och nu ser vi en film och äter popcorn.

Igår kväll var jag på ett Me and I party.
Så mycket fina kläder till både barnen och mig.
Tänk om jag visste vilket kön min lilla i magen har.
Det fanns en helt underbar rosa body och om det nu mot förmodan skulle vara en liten tjej som kommer så beställer jag den i efterhand😉
Beställde hur som helst ett par byxor och en body som passar till vilket som.
Vill gärna ha ett par mjukisar till mig själv men det är så svårt med storlek just nu.
Hoppas kunna gå ner till samma vikt som innan jag blev gravid men man vet ju aldrig...

Ikväll ska jag iväg till Bergsbyn för lite te och Familjen Annorlunda med världens bästa brudar.
Det har blivit en liten tradition att ses och det är alltid lika trevligt 😊
Får passa på också när Danne är hemma.
Annars reser han en hel del och då blir jag strandad i hemmet 😉

Tog förresten lite nya bilder på magen i dag.
Man får passa på när man ändå duschat. 

V 35+5 V 36+4 

Börjar känna mig grymt otymplig nu.
Har fått tillbaka lite illamående ibland.
Och jag är så tungandad. Flåsar och stönar och stånkar så fort jag ska röra på mig.
Men snart kommer vårt lilla mirakel ❤️

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Vad spännande nu... ^_^

2015-02-08 @ 13:24:18
URL: http://www.thecharmedone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0