Torsdag

Danne åkte till Stockholm i morse men inte med "fakiren" som han brukar utan med ett plan som gick vid 10tiden. 
Så jag kunde ligga kvar i sängen lite längre än vanligt. 
Sen har jag i princip legat och småslumrat i soffan hela fm. 
Min trötthet vet inga gränser!😴

Nu har jag, Ester och Albin ätit mellis. Olivia är hos en kompis. 
Det var gott med fruktsallad. 😋
Är verkligen inne i en "äta dåligt" period...
Springer och rotar i skåpen efter slisk som jag kan småäta. 
Ska försöka skärpa mig, men just nu börjar ju den värsta perioden i graviditeten 😁
Vill bara att Liten ska komma så jag slipper ha ont!


Nu blir det en snabbvila innan middagen ska lagas.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0