Dagen än så länge...

Det gick bra hos doktorn. Jag har en bra förstående och kompetent läkare som verkligen lyssnar på mig! Fick lite mediciner jag ska prova för att se om jag börjar må bättre  och om min jäkla klåda som jag har typ överallt men mest i ögonen ska gå över. (och till er som undrar... det är mediciner som man får äta när man är gravid jag är väl inte knäpp heller!!) Körde och hämtade upp barnen och Åsa och for och käkade sen har vi hjälpts åt att fixa Åsas nya gardiner. Ringde föresten ett samtal till FK och fick veta att jag får ut några tusen mindre än vad jag trodde....dom har ett annat bryt datum än jag trodde=( SÅ jag får vara fattig som en kyrkråtta!!!! Inte kul=(

Barnen hittade ett akvarium som var intressant:)
 
Hamburgare till barnen.
 
Min älskade symaskin! Den har sytt många gardiner den;D
 
Åsa fick nåla och stryka=D
 
Olivia blev inspirerad och tog fram sina sygrejer hon fick när hon fyllde år:)

Tror för övrigt att Olivia håller på att hosta ihjäl sig!!! Inget hjälper juh, köpte en ny hostmedicin till henne idag men icket att den hjälper!!! Vad ska man göra, tar gärna emot tips!!!! Väntar bara på att hon ska få feber eller ngt annat elände också!  Hon är riktigt hes för allt hostande, men verkar ändå inte störas av hostan lika mkt som en själv skulle göra om man höll på att hosta lungorna av sig!!

Ikväll kommer föresten älsklingen hem från storstan:) Längtar massor!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0