Deppad=(

Känner mig lite nere nu juh:(  Har just gått upp för mig att vi inte ska sova i mitt älskade sovrum nå mer! Det nya rummet blev självklart jätte bra, men det gamla rummet var helt underbart!! Det första rummet som vi gjorde tillsammans helt själva jag och älsklingen:)Vi fixade med taket och la nytt golv och tapetserade. Sen dess har det blivit en hel del renoverande och fixande så klart ,men det första rummet är ändå det första;) Det gamla sovrummet var ju även dubbelt så stort än det vi har from idag. (därför ska vi dela det såklart) Hoppas att det kommer att funka bra för barnen också, att vi sover på en annan våning. Nu ska jag glo på lite tv innan jag somnar...är helt slut!!
Här kommer bilder på det gamla sovrummet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0