Dessa måndagar...

ÄR det bara jag som önskar att helgen vore längre!! Visst skulle det vara underbart om man var ledig i 5 dagar och jobbade 2:) Vi har verkligen hunnit med massor i helgen, så det har kännts som om den var längre än två dagar!. Men nu är man tillbaka en ny vecka och Danne har massor med jobb!! Plus att han åker till Stockholm på torsdag och kommer hem på fredag, sen åker han till Stockholm igen på måndag och kommer hem tisdag. Hoppas hoppas att jag får må lite bättre och har mer ork än vad jag har nu!!!!
Sov som vanligt länge i morse, tvingade i mig frukost, Varje tugga är plågsam samtidigt som jag är vrålhungrig....gjorde mig iordning och åkte en sväng till Emma. Åkte in till stan för att gå på Lindex. Hade fått en 25% på hela köpet och tänkte att jag skulle bätttra på barnens garderob då jag rensat ut typ allt igår;D Shoppade loss på barnkläder, det är lite konstigt att köpa sommarkläder när det känns som att det är hundra år kvar innan vi är där!! Tvär gick på Duka och sen åkte jag hem! Är SÅ less på att inte orka ngt!!:(

Köpte ett Cult fat av Maria som jag fixat till idag:)
 
Alla som kommer till oss får rensa sina börsar på småpengar till mina visioner;D
 
Påskliljorna växer, men det går sakta!
 
Så här ser vår altan ut för tillfället... Tur att Danne hyrt släp ikväll och ska på tippen med all bråte=)

Vet att jag borde gå ut i solen men jag måste sova en stund!! SÅ njut alla ni andra:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint fatet blev, hann tyvärr inte in på Matrinssons!

Kramizar Emma

2009-04-20 @ 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0