Flitets lampa lyser!

Här är vi flitiga!! Jag lämnade barnen på dagis vid nio och gick förbi Åsa och hjälpte henne plocka lite i huset. Hade tagit med mig några dukar som jag inte använder för tillfället som självklart var turkosa så dom passade utmärkt till hennes kök:) Sen gick vi hem till mig och Åsa sydde (med lite hjälp av mig;D pannlappar i samma tyg som gardinerna vi sydde förra veckan. Och jag bakade bröd. Något som jag tänkt göra i flera veckor men inte haft ork till! Har självklart hunnit vila ett tag på soffan också! Nu är barnen  hämtade och vi sitter och kollar på Hitta Nemo, en riktigt mysig film. Jag måste vila mig lite mer innan jag tar tag i middagen, barnen har beställt pannkaka..
Mli har föresten hjälpt mig att få ngt som gör att jag kan se vartifrån folk som läser mig blogg kommer ifrån, ni får jätte gärna  skriva en kommentar  om ni är inne och läser så jag vet vilka ni är också=D

Åsa nålar och syr=D
 
Har hunnit käka upp en del bröd redan=D

Kommentarer
Postat av: Pappa Daniel

Spara lite bröd åt pappa, ser gott ut.

2009-04-27 @ 16:16:00
Postat av: Jenny

Jag läser :-)

2009-04-27 @ 17:14:17
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0