Gårdagen och idag:)

Hade juh en tid hos en kiropraktor i Kåge. Så efter jag lämnat barnen på dagis så passade jag på att fara och knarka lite bebis hos Åsa som bor i Ersmark innan jag skulle och knäcka ryggen. Lilla bebben är helt ljuvlig man kan ju bara sitta och titta på henne=D  Snabb åkte förbi 5rum i Kåge och shoppade gardiner till Åsa och tvål och disktrasa till mig själv:)Sen var det dax för knäckandet....måste erkänna att jag int är ngn fan av att knäcka ryggen men jag ÄLSKAR massage!! Men men ilband måste man göra saker även om det inte är nå kul=S Och det lät som en kulspruta när han tryckte ut ryggen!!! Sen knäckte han till min nacke cokså.....och det har jag aldrig gjort tidigare;S Obehagligt men det tog inte speciellt ont iaf!! Sen bar det av hemmåt för en powernap innan barnen skulle hämtas på dagis. Danne är ju som sagt borta i Stockholm så det var ju bara jag och barnen, och vi hade turen att bli bjudna på middag hos Jenny i Ragg:) Nu är det så att dom bor i ett helt underbart stort rött gammalt hus på landet...JAG VILL OCKSÅ HA!!!! Ett hus som man kan inreda i lantligstil med gamla möbler och en massa charm=D
Hur som hels så efter middagen var det dax för ett Me & I klädparty. Dom har verkligen en massa underbara kläder men eftersom att jag just brännt hela barnens barnbidrag på kläder från Lindex så hade jga en liten kassa att röra mig med (kanske var tur annars så hade jag väl brännt allt på partyt och det är ganska dyra kläder) så jag fick nog mer för pengarna på Lindex! Men jag beställde iaf en kjol till Olivia och en tröja till Albin sen slank det med en mjukisbyxa till mig också:) När vi skulle hem somnade förstås barnen i bilen och det brukar juh inte vara några problem att bära in dom, eller iaf inte Albin han brukar glatt sova vidare men just igår hade han bestämt sig för att vakna och vara jätte pigg kl 21 på kvällen....jätte suck!!! Men tillslut somnade han om men Olivia hade en sån hosta att hon int kundet somna, trots hostmedicin:( Men skam den som ger sig...tillslut somnade hon också och jag låg i sängen och slötittade på matlagningsprogram:)
Nu är det en ny dag, och agendan består av läkarbesök nu kl 10.15. Barnen ska få fara till Åsa medans jag är där sen ska det sys gardiner till Åsa. Hoppas att jga kan hitta energi till att städa lite det ser ut som ett bombnedslag här och det är alltid skönt när det är fint innan helgen:)

Ny trasa och turkos tvål till köket och rosa till toan:)
 

Mer vårtecken i min rabatt!
 

När som helst nu.....;D

Har lite bråttom när jag skriver detta så Åsa du får väl ha överseende med mina stavfel;D

Kommentarer
Postat av: Birgitta Bergkvist

Huvaligen om nacken, för det låter ju som om hela skallen ska lossna när han knäcker till. Men gud så skönt efter några dagar när man börjar känna sig bättre och kan röra sig någorlunda normalt igen :)

Kram Birgitta

2009-04-24 @ 14:49:29
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0