Inredning

Som det tidigare nämnts så ÄLSKAR jag att inreda och pyssla på i mitt hem:) Så här kommer lite bilder.


Köksbordet som ständigt får ny "uppiffning" :)
 
Och köksön likaså:) Det är så kul att plocka runt grejer och så!

Min byrå i hallen som ständigt är under förändring:)


Vill ni se mer kan ni kolla in mina album http://www.styleroom.se/users/mariamia  , har varit lite dålig på att uppdatera men jag ska försöka göra det. Tex Olivias rum har vi gjort om helt. Men men dygnet har bara 24 h och jag mår juh illa ca 20 av dom så jag är glad för det lilla jag orkar!!

Nu ska jag slappa i soffan och dricka lite ingefärste:) Det ska vara bra mot illamående!!
Sov så gott mina vänner:)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Byrån i hallen är fortfarande min favorit!



KRAM!

2009-04-05 @ 21:58:01
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Siri

Du är såå duktig! Glad påsk!

2009-04-09 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0