Lååååång fredag:)

Idag har vi lagat mat hela dagen:)
Menyn bestod av:

förätt: Grönärtssoppa med parmachips


varmrätt: Lamstek och Tjälknul med potatisgratäng och skogssvampssås

efterrätt: Passionmoussetårta och kaffe/te


Det blev riktigt lyckat:) Självklart fick jag ta en tupplur mitt på dagen för att orka och nu är jag helt knäckt:S
Våra gäster bestod av:
Min pappa Erik och hans fru Susanne
Min storebror Mats och hans fru Susanne och deras två barn Miranda och Tintin
Min lillasyster Therese och hennes kille Andre´och lilla Theodor

Fullt hus med andra ord;) Jätte trevligt!!
Nu när alla har åkt har barnen bänkat sig framför tvn och kollar på Törnrosa, nostalgi för mig:D
Nu  vankas det mys med min underbara familj:)

Hoppas ni har det lika bra som  jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0