Lugn och ro i min soffa

Nu ligger min små änglar och förhoppningsvis sussar dom snart:) Själv har jag bänkat mig i soffan med datorn i knät och en påse...eller rättare sagt en kartong med Winegums (som det står på paketet) som Danne köpte på taxfree:) Försöker tänka att det inte är det värsta om jag kunde vräka i mig...måste ju nästan vara lite nyttigt eller hur;) Bara lite gelantin och färgämnen haha:)
Danne tog en tripp till gymmet, vilket får mig att känna mig ännu onyttigare:( Längtar tills han kommer hem så vi får ta ett efterlängtat bad med lite candels;) Nu börjar juh Roomservice:) Kanske kan få lite inspiration till mina kommande renoveringar....
Puss puss på er;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hm.. du är inte lite fräck du som vill att jag ska bli fet.. ;)

2009-04-02 @ 09:18:08
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0