Nattliga besökare:)

God morgon!! Var ju som sagt på "juntan" igår. Det var super trevlig som vanligt:) Maria som hade "juntan" hade plockat fram en massa saker som hon ville sälja (som en liten loppis). Sen blev det underbar fruktsallad med vaniljvisp:) En massa slösnackande och lottskrapning tätt följt av present öppning:) Jag fick Marimekko servetter och undebara doftljus!! Mådde väl sisådär under kvällen, önskar att jag hade mått bättre. Åt en macka när jag kom hem i hopp om att det skulle bli bättre innan jag stupade i säng:( I natt fick vi besök för första gången på flera månader!!! Två små gosiga barn kom och kröp ner vid fyra tiden, det blir otroligt trångt men väldigt mysigt när det händer SÅ sällan:) Jag hade svårt för att somna om så klart, sen började illamåendet om:( Somnade tillslut och låg i sängen till 09.20:)
Har egentligen massor att göra idag men vet att om jag tar tag i dessa saker kommer jag att må ännu värre sen och Danne blir sen ikväll igen=( Nä nu ska jag skärpa mig!!
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0