Påskkäringar:)

Idag har edt inte blivit mycket bloggande... Har  hur som helst varit en snabbis på Blomsterlandet  och Barnenshus(för att få dagen att gå) Sen blev det påskkäringar av mina små älsklingar:)
 

Maja, Albin och Olivia. Visst är dom ljuvliga?! :)

Olivia och Albin fick låna min gamla kaffekanna. Dom fick massor med godis:) Dom hade gjort påskkort som dom gav bort och önskade glad påsk:)

Sen åt vi middag, fläskfile i rose´sås och pommes. Riktigt gott!!
Gjorde ett smart drag och "lånade" bort våra barn då vi skulle och handla, så handlingen gick smidigt! Det var faktiskt inte så mkt folk som jag trodde at det skulle vara:) Vi handlade till middagen vi ska ha imorgon för min pappa hans fru, min bror och hans fru och deras två barn och min syster och hennes karl och deras lillkille:)
Har förövrigt en jäkla huvudvärk igen...:( SÅ nu ska min prins massera mig lite samtidigt som vi ska kolla på Criminalminds.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hälsa alla släktingar från mig nere i söder :)

Kram och Glad Påsk!

2009-04-09 @ 22:35:31
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0