Promenad, blommor, huvudvärk och laxpytt:)


Vi var på kalas hos kusinen som fyllde stora ETT idag:) Promenerade både dit och hem! Olivia som är en riktig klätterapa kunde inte låta bli detta gigantiska snöberg som inte kommer att smälta förän tidigast Juli;)
 
Pappan och Albin gick inte lika fort som jag och Olivia...ALbin har en tendens att få "ont" i benen!
 
Båda min troll på berget:)
 
När vi kom hem snörde vi ihop en snabb lunch och jag skjutsade Olivia till Maja. Åkte en sväng tilll trädgården och handlade lite flowers:) (se bild nedan) Sen deckade jag i soffan med min jäkla huvudvärk som verkar ha kommit för att stanna!!:( Och Danne började plantera om ALLA våra blommor!! Han e för duktig han!!
 
Gjorde en ny uppsättning under min älskade kupa:)
 
SÅ här fint blev juh mitt hjärta som jag köpte för ett tag sen:)
 
Nu börjar smörgåskrassen som jag och barnen planterade för ett par dagar sen vara ätbar:)

Efter min tupplur tog jag mig i kragen och gjorde en laxpytt som vi snart ska käka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0