Räkningar.....

Varför blir man alltid lika deprimerad när man betalat räkningarna?! Finns det folk som jublar och hoppar högt när man ser pengarna flyger iväg och kassan blir lika tom som innan du fick din lön :( Jag älskar ju att shoppa och blir så glad  när jag får komma hem med en ny duk som ska pryda mitt kök eller för all del nya fräsha blommor som gör sig så fina i min vas ;D Jag är inte så farlig på att köpa kläder till mig själv, kan vara för att jag ser ut som en val i det mesta nu för tiden ;) Kan ju iofs bero på grodan som växer i min mage (grodan är arbetsnamnet juh) Älskar dock att köpa kläder till barnen, men dom har ju sina egna pengar! Nu ska jag fara in till stan en sanbbis med Emma och drömma mig bort till en värld med obegränsade tillgångar som jag får distribuera som jag vill....!!!! ;D Ha en bra dag!

 Dagens blomma. Nu får det bli sol igen så mina blommor börjar blomma snart!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0