Solen skiner och snön är borta!!!

Eller iaf lite....det ligger givetvis kvar snö men den håller sakta men säkert på att försvinna B-) Blev överlycklig när jag vaknade imorse och solen sken! Tänk vad vädret gör med ens humör =)
Nu när man morgon bestyren är avklarade har jag skickat ut mina små underverk i solkenet. Dom tog på sig sina jobbarhandskar och spikar och mäter en gammal planka som "dom jobbar med" =D Det är SÅ kul  att se dom när dom donar på där ute! Nä nu ska jag också klä mig och gå ut och njuta av den efterlängtade solen.....
Ha en underbar dag!!!!

Lyckades få med lite av brotaket också =)
 
Lite mer som växer så det knakar! Snart får man ut och så lite....LÄNGTAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Huset ligger på Amiralsvägen i Y.U :-) Jag ska ringa och prata med hon som äger det nu. Wish me (us) luck! Kram

2009-04-29 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0