Sovmorgon

Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon:) Har faktiskt nyss stigit upp! Barnen är på dagis och då kan man ligga och  bara snusa på i sängen utan dåligt samvete för att dom vill ha frukost;) Sitter just nu och dricker lite oboy och käkar en macka. Funderar på om jag överhuvudtaget ska göra ngt i dag eller om jag bara ska ligga på soffan och kolla på tv:) Var ju helt slut igår och ikväll ska jag ju på "juntan" i Burträsk så jag borde kanske vila. "Juntan" är inte som ni kanske tror en "syjunta" nej nej...vi sitter och fikar gofika och snackar en massa grejs och bara umgås:) Hur härligt som helst!!! Jag kan faktiskt inte ens stick, men brodera kan jag;) asg!!
Nä nu ska jag ta mig i kragen och borsta mina tänder och klä mig!
Ha en bra dag min vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0