Tvsoffan och barnafödande:)

Har bänkat mig i soffan och slötittar på familjen annorlunda...fattar inte hur man hinner med 10 ungar!! Man har det nog ganska lungt själv men man fattar det inte;) Såg även en snutt av Sjukhuset där en kvinna födde sitt första barn...det tog ONT och hon skrek massor!! Har svårt att fatta att man ska göra det igen! Det är det mäktigaste som man nånsin gör men det gör även så satan ont!! Danne har varit helt suverän under mina två tidigare förlossningar så jag är otroligt glad att han är med mig!!
Jag har en kompis som snart ska få barn och jag önskar henne lycka till!! Det är bara att ringa så kommer jag jätte gärna med;)
Nä nu ska titta vidare på tv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0