Världens coolaste krutgumma:)

Hakade på Åsa och hennes farmora på stan idag. Farmoran skulle byta ett glas i sina glasögon så vi hade två timmar på oss att göra stan osäker:) Hon bjöd oss på lunch på Viktoria sen gick vi och kollad på smycken, gardiner  och kläder! jag köpte en postlåda till min prinsessa thats it...så Danne du kan väl vara lite stolt över mig;D
Har även haft utvecklingssamtal på dagis. Mina underverk är duktiga och snälla och busiga ibland=D Precis som barn ska vara;D
Under tiden som jag var där så bytte Danne däck på min bil:) Sen fixade han även min abs!!!! Han hittade en kabel som var lös, som RC bil tydligen hade missat:( Han satte ihop den och nu verkar det som att den funkar!

Nu blir det sagoläsning för barnen....

Åsa och farmoran:)
 
Olivia nya postlåda.
 
Världens bästa älskling som byter mina däck!!;D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan hur jag ser ut!!

2009-04-21 @ 23:13:08
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0