Aktiviteter....

Åkte till Emma med barnen på morgonen.
Ville bara komma hemmifrån där jag suttit instängd i två dagar i ett försök att kurera våra barn!

Barnen lekte som små ljus så jag och Emma kunde sitta och prata Ikea, bloggande och en massa annat!!! =)
En riktigt skön förmiddag!!!

När jag kom hem fick jag en paketavi..
jippi!!!!
Älskar paket=)
Så självklart åkte jag och hämtade paketet direkt!

Nu sitter jag och försöker lägga över lite bilder men det är ngt glappt i min telefon verkar det som...!!!
Blir galen när det inte fungerar som det ska...
Får åka till stan på Måndag då barnen är på dagis och lämna in skiten!!!!
Är ju SÅ beroende av att kunna lägga över bilder på ett smidigt sätt...
Så om det blir mindre bilder framöver så vet ni varför!!! :(



(bild googlebilder)


Glöm inte att var med i min tävling

där du kan vinna dessa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0