Äntligen Fredag =)

Idag var barnens första dag på dagis så jag passade på att åka in till stan för att shoppa loss på barnkläder ;-)

Hittade MASSOR!!!
Tur att jag hade en massa olika rabatt kuponger... ;-)


Olivia fick:
rosa och svarta jeans, två svarta tröjor med tryck, röda mjukisar, ett par leggins, en kjol och en huv tröja=)
oops glömde nästan.... trosor, sockar inköptes också=)


Albin fick:
ett par jeans, ett par mjukisar, en svart tröja och en med tryck på, och en huvtröja=)
Och självklart sockar och kallingar också=)


Köpte lite accesoarer också ;-)
Fingervantar, höstmössor och varsin scarf.


Fick även med mig dom första bebiskläderna=)


Vet juh inte vad det är för kön så det blev kläder som passar till båda;-)
Åh snart är det dax juh!!!!

Kan säga att jag var gode trött när jag kom hem och då var jag bara på stan i ca 1.5 h...
Jag som brukar gå i flera timmar, men den orken finns inte nu!

Kommentarer
Postat av: Therése

Oj, så mycket fint du hittat...ja det behövs ju en hel del höstsaker nu!



ÅHH, bebis kläder, jag ÄLSKAR att handla det...så himla gulligt!!

Kram Therése

2009-08-21 @ 15:23:38
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anette

Oj va mycke fint du hittade, för oss blev de bara en almanacka :)

2009-08-21 @ 21:41:44
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

aaah vilka söta bebiskläder! var hittade du dom? :)

2009-08-21 @ 21:42:23
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0