Barnen

Det var juh Dannes första arbetsdag...JÄTTE tråkigt tycker jag!
Semestern går SÅ fort!!!

Så hur som helst så fick jag och barnen roa oss själva idag.
Solen sken på morgonen men det verkade som att det inte skulle bli lika varmt som det har varit.
(känns så hemsk att jag vill ha det lite svalare ;)

Men men jag började med att plocka och städa lite. Barnen var så snälla och duktiga!
Dom lekte snällt i Olivias rum och sen kom dom ner och hjälpte mig med lite småplock ;-)

Vid 11 åkte vi till stan för att lämna in några papper på mitt jobb.
Hade lovat barnen att vi skulle fara till en stor lekpark på Nordanå, men först så gick vi på Glitter och köpte ett hårband till Albin (han vill juh ha långt hår) hans lugg är alldeles för lång så han ser inget ;-)
Tvär gick inte på Duka men jag hittade inget jag ville ha (fick juh presentkort där när jga fyllde år)



Sen bar det av till Nordanå. Vi storsade runt lite och kom till en jätte mysig gammaldags handelsbod där barnen fick varsin glass =)
Mamman fick hålla hårt i plåndboken för att inte shoppa loss på lite gamla prylar ;-)
Sen lekte barnen i lekparken men solen var så het så det blev inte så länge.


 inne i handelsboden fanns också ett lite fik =)


 mums med glass!!


 

 
En  riktigt skön dag!!


Nu börjar det vara dags att klura ut vad man ska äta till middag...lika jobbigt varje dag ;-)
Nån som känner igen sig i det?! =)


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ni verkar haft en rolig dag du och barnen...

och erat rum ser ut att bli sååå fint. Fina cult saker har du handlat åxå,jag gillar dessa mycket finns ju så mycket fint att köpa av cult.

ha det bäst..

kram lolla

2009-08-10 @ 20:24:11
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0