Bio för hela slanten=)

Vi drog iväg på bio med kidsen nu i em.
Regnet har juh öst ner hela dagen så det känndes som att det var dax att hitta på ngt kul ;-D
Barnen fick välja mellan IceAge och Nicke Nyfiken och dom valde Nicke.
Det var nog lika bra för jag vet inte om Albin hade pallat hela IceAge filmen....

Väl där skulle vi även köpa popcorn och läsk.
Jag hade tänkt att vi skulle ta två mellan stora popcorn oh två mellan läsk.
Men det blev lite tokigt.... ;-)
Vi fick två gigantiska popcornkartonger och två läsk som rymde ca 1l var!!!!
Så vi tryckte popcorn som aldrig förr ;-)





Mörkret i biosalongen gjorde bilderna kassa!!

Barnen var som ljus hela filmen och jag tror att Danne skrattade mest av alla ;-D



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så mysigt med biobesök!

2009-08-16 @ 20:40:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Therése

Så mysigt att gå hela familjen på bio!!

Längtar tills Hugo blir lite större så man kan gå med honom, dom två stora barnen väljer ju oftast att gå med sina kompisar ;-)



Och popcorn är ju inte fel, men mina favoriter är dom varma chipsen med sourcream smak...smaskens!!

Kram Therése

2009-08-16 @ 20:54:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0