Det va fint väder....

...eller ngt sånt ;-)

Barnen tog fram sin vatten bana för att svalka sig lite i det otroliga vädret =)



Och vattnet är SÅ kallt!!!
Men dom åkte en stund iaf ;-)


Sen började jag med middagen.
Det stod fisk på menyn...vad annars=)
Danne och hans pappa drog skinnet av abborarna som vi fiskade igår så det var bara för mig att krydda och panera dom små rackarna.
Det blev SUPER gott!!!

Det jobbiga med fisk är att få bort alla ben =S


Efterätten bestod av jordgubbar, vaniljvisp toppat med hallon.




Under tiden vi åt middag så hände det här...
 
Det började ösregna och blixt och dunder =)
Temperaturen sjönk från 29 till 20 grader på en gång.
SKÖNT tycker jag som hade tänkt sätta igång luftvärmepumpen men med kall luft!! ;-)
Jag har verkligen svettats massor idag....!!!



Här sitter dom nu mina nyduschade trötta små älsklingar och tittar på "Bolli"
Hoppas att dom somnar gott ikväll så mamma och pappa får sätta upp gardinstänger och annat ;-)


Kommentarer
Postat av: Therése

Abborren såg riktigt god ut, säkert bättre än den där suringen ni brukar äta (hihi) ;-)

Du kan väl lägga ut en bild på det nästa gång, så jag får se hur det ser ut!



Åh, va jag gillar dina fina kuddat i soffan!

Kram Therése

2009-08-10 @ 00:00:50
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0