Duktiga jag!!! =)

Känner mig rätt så duktig idag faktiskt!!
Steg upp i lagom tid och fikade frukost redan vid 8 tiden...inte illa va?!

Sen har Danne hållit på att fräsa spår i listerna så att vi kan gömma alla jkla kablar på ett snyggare sätt =)
Barnen har varit och är fortfarande ute och leker riktigt snällt=9
Jag har funderat och funderat på hur jag ska göra med min fotölj...ni vet den som har en fotpall som jag klädde om för ett tag sen ;-)
Hade kvar en massa tyg men inte så mycket så att jag skulle kunna klä om hela fotöljen.
Plus att jag aldrig har klätt om en fotölj så jag vet inte ens om jag skulle klara av det... ;D
Det slutade med att jag snörde den befintliga klädseln i tvätten för med alla små söta sommarfötter som gjort fina avtryck så var överdraget med grått/svart än vitt!
Sen sydde jag en filt och en kudde.
Till kudden använde jag även ett gammalt tyg som jag hade liggande, det lurviga räckte inte till riktigt...



Fotöljen är i väntan på att överdraget ska torka utan klädsel...
men det syns nästan inte på bilden;-)
Min älsklig tyckte att det såg ut som jag korsat en Zebra med en Noshörning eller ngt sånt...
han är för gullig ha ;-D


Blev jätte nöjd faktiskt!!!

Nu vill jag förtsätta pyssla men jag vet inte med vad....
måste komma på ngt:)

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Den där fåtöljen ser riktigt mysig ut att krypa upp i...och bara gosa ;-)

Kram Therése

2009-08-15 @ 12:34:58
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0