Flytt fältet!!

Vissa  dagar är bättre än andra och idag var ingen bra dag!!!
Barnen har varit helt omöjliga...
Ljudnivån har överstigit alla gränser och man kan tro att dom har blivit besatta av ngt omänskligt!!!!

Det har varit jätte kallt och blåsigt hela dagen så dom små har bara varit ute kortare stunder.
Jag förstår dom...det är inte kul när det blåser svinkallt!!!
Har iaf hunnit med att flytta upp Albins garderob till hans rum så nu får bebis kläderna flytta in i hans gamla garderob=)
Gick även igenom Olivias garberob och fick rensa bort massor med kläder...
Gud vad båda barnen har växt i sommar!!

Hur som helst så flydde jag fältet efter middagen så nu är jag hos Emma =)
Hon sitter och nålar gardiner...hihi vilket jobb ;-)
Men det kommer att bli SÅ fint när hon är klar!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 20:09:17
Postat av: Pysseliten

Oj vi som har sommar hos oss än har nyss varit i stan och kollat på Rix fm festival :)

19 gr varmt :)

2009-08-20 @ 21:14:58
Postat av: Therése

Ja, ibland MÅSTE man fly fältet

(å samla kraft och energi)

Hoppas du fick en trevlig stund hos Emma ;-)

Kram Therése

2009-08-20 @ 22:53:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0