före och efter....

 Tänkte visa lite före och efter bilder =)

  Nu bor en skön läsfotölj under trappen =)


  Förr hade vi en låda med lock som papperåtervinning.


 Det ommålade vardagsrummet. Tvväggen=)


 Samma möbel men väggen är betydligt mörkare.



 Samma möbler som förut men med nya textilier och piff;-)


 Älskade rummet förut också men jag är glad att vi målade det ljusare=)


 På väggen ska ju som sagt liggande plank upp om några veckor.
Men jag gillar den nu också;-)

 Min älskade lampa som inte rymms i sovrummet nu när bebisen kommer fick flytta hit.

 Förut hade vi en fotölj i hörnet men man vill juh förnya sig lite;-)



Som sagt....
Nu när hösten börjar närma sig så kommer det orangea att få komma in igen=)
Mattan och lite mer piff står ute i förrådet och väntar!





Kommentarer
Postat av: Pillan

God dagens!

Åh vad fint det blev överallt, var juh fint innan också men alltid roligt med lite förändring :) Kram

2009-08-18 @ 12:43:16
URL: http://www.mellanbuskarochtrad.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vad fint det blir! Och ännu finare i verkligheten! =)

2009-08-18 @ 14:26:08
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Emma

Herregud vilken stor skillnad när man får se bilder före o efter!!

Det var fint innan men guu vad mycket det gör med vit färg!

Ser ju ut som ett helt nytt rum=)



Kramizar Emma

2009-08-18 @ 14:34:13
Postat av: Anette

Du e nå så enormt duktig på de där med inredning å att få de mysigt, kom å befria mitt hus från de elände jag kallar inredning :)

Förresten, kan man få se en bild på magen kanske :)

2009-08-18 @ 19:34:14
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jämarns så fint! Och jag gjorde också lite höst på bron igår, köpte en orange krysspoll som jag satte i min zinkhink och så lite rönnbär i min stora stalllykta - visst är det härligt när man kan börja mysa till det?! KRAM

2009-08-19 @ 07:57:54
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0