Handlat på Coop =)

Det blev en snabb visit till mamma...hon kom på att hon hade ett möte kl 13 i stan.
Men vi fick hemgjorda älgköttbullar till lunch innan vi for igen :)


Vi åkte till Coop för att handla lite.
Det bästa när man varit och handlat är inte maten ska ni veta...
utan det är att få komma hem med en massa färskfrukt som få ligga i sina skålar och fresta =)
Ja jag vet att jag är lite knäpp...men jag har aldrig påstått annat heller ;-)
Eller jag visst är det underbart med en nyfylld kyl där man kan välja och vraka bland läckerheter,
och variations möjligheterna är oändliga (eller det känns så iaf ;-)
Men inget går upp mot färska kryddor, härligt solmogna tomater, bananer härligt gula eller persikor som bara vill att man ska sätta tänderna i dom=)



Tror att jag ska gå och ta en frukt nu =)


Min "favvo" hörna i köket!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan bara hålla med, jag måste dock bli bättre på att äta frukt och grönt igen...

2009-08-24 @ 19:26:26
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Therése

Var tacksam för att du snöat in på frukt iaf!

Jag har en kompis som bara var TVUNGEN att äta en 200g chokladkaka VARJE dag!!

Så smaska din frukt med gott samvete ;-)

Kram Therése

2009-08-25 @ 11:22:21
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0