Jobb =)

Här jobbas det för fullt idag=)
Inte av mig då förstås....all luft har gått ur mig och jag har ingen energi alls!!!


Danne hjälper Albin att spika=)



Olivia hoppar som en liten galning ;-)



Danne grundar plankorna som ska upp i vardagsrummet=)


Det är bara jag som sitter inne och funderar på att gå och lägga mig en stund...
Egentligen har jag MASSOR att göra...men men det hinns säker med ändå!


Här är vädret riktigt skönt idag, solen skiner men som vanlig så blåser det.
Det är så härligt när man kan ha öppet och få in frisk luft !
Snart kommer det att vara för kallt så det gäller att passa på;-)


Ha en skön dag alla bloggare där ute=)



Glöm inte att var med i min tävling

där du kan vinna dessa =)



Kommentarer
Postat av: pysseliten

Du ser ut att ha 2 duktiga snickare :)

2009-08-30 @ 19:36:53
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

vad spännande! du får givetvis visa före och efterbilder sedan! :)

2009-08-30 @ 21:42:27
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Therése

Ska bli spännande att se er vägg sen ;-)

Kram Therése

2009-08-31 @ 11:41:14
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0