Kolla in det här=)

Hos Real Rinse pågår det just nu detta =)


Hallå alla där ute, jag tänker starta en cirkel :0) Nytt & Bytt & Sytt !!! Alla som vill vara med hojtar till. Skicka mig ett mail till [email protected] eller skriv en kommentar i min blogg. Cirkeln går ut på att vi tillverkar eller köper en sak/saker till ett värde av tex 100 kr. Sedan så informerar jag alla om vem man ska skicka saken/sakerna till. Då får alla ett litet/stort paket på posten som förgyller tillvaron :0) Är inte det en rolig och trevlig idé, hösten är ju snart här. Då kan vi behöva lite uppmuntran, av medsystrar.(och män, vi diskriminerar ju självklart inte hågade män från att vara med!).

HALLÅ tjejer är ni med ? SÅKLART att ni är :0)
Hör av er SNARAST !!!
Kram // Giesela

Jag bara måste vara med juh=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0