Måla och bad =)

Vädret har varit toppen hela dagen!
Riktigt varmt=)

Vi började dagen med att måla i vardagsrummet.
Barnen hjälpte till men Albins tålamod höll i ca 5 min och Olivia i ca 10 min ;-)
Sen fick mamma och pappa vackert måla själva....
Självklart tog grundfärgen som jag målade med slut så lagom till lunch var det färdig målat för min del.


Efter lunchen åkte vi till Vitbergsbadet tillsammans med Macke och lille Max.
Skönt att få njuta av lite sol och bad också=)
Man vet juh aldrig hur många sol och bad dagar man har kvar juh...!


Sen bar det av till färgaffären och fixa mer färg...
Så nu har jag gundat klart och väntar på att Danne ska komma hem och fixa klart taket ;-)
Eller klart och klart...första varvet sen är det juh ett kvar !


 
Glass paus i allt badande =D


 
Håll tummarna att det "bara" behövs två varv av vanlig färg nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0