Shopping...

...eller inte riktigt ;-)
Vi har varit och handlat lister på Bygg Max idag.
Måste säga att man får det man betalar för....en av tio lister var fina och inte skadade....
Köper jag vita lister så vill jag inte måla dom det första jag gör!
Vi öppnade t om en ny förpackning men då hade den förpackats innan listerna var helt torra så då satt dom givetvis fast i varandra!
Det slutade med att vi hittade lister tillslut, men det vart inte dom vi tittat på från början.


Vi åkte även förbi MIO igen och jag bytte min (ouppsatta) hylla som hade vita konsoller och hyllplan i valnöt till en med svarta konsoller och vita hyllplan ;-)
Förstod nästan att jag skulle ångra mig...
Tror att vi ska sätta upp den iaf...jag kan inte vänta ;-)
Om jag hinner så kommer bilder sen!


Kommentarer
Postat av: Anette

Du ska ju handla på jernbolaget vet du väl, bästa servicen på killarna där :)

2009-08-12 @ 18:10:24
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Therése

Så irriterande med listerna!!



Hoppas du får upp din hylla ikväll, och att du blir nöjd när den är på plats;-)

Kram Therése

2009-08-12 @ 18:40:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0