Stort tack!!!

Imorse när jag läste igenom bloggar som jag följer så hade Sofie som har en HELT UNDERBAR blogg gjort en lista på sina favorit bloggar hon läser =)


"Cupcake- om det finns NÅGON som kan få en människa att känna sig betydelsefull så är det verkligen Maria!"


Hur glad blir man inte när man läser ngt sånt på morgonen...!!?


Men hon glömde sig själv på sin lista!!!
Henne blogg är stilren med massor med inspiration och humor ;-)
Hennes ideer är helt otroliga och hon har ett sinne för inredning som är utöver det vanlig!
Keep up the good work säger jag bara!!!


Älskar din blogg gumman=)
Kramen


Kommentarer
Postat av: Erica

Visst blir man glad resten av dagen om man får en fin kommentar eller en komplimang. Vi svenskar är alldeles fördåliga på det! Du får gärna låna bilder och skriva om min blogg, det är bara roligt!!!



kram

2009-08-31 @ 13:11:47
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

PUSS PÅ DIG SNÄLLA DU!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 20:18:59
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0