Suprise....

...kan man lungt säga!!!


Så vad hände igår?!
Jo jag var juh en tripp med Sara på stan och vi handlade BARA inredningsgrejer ;-)
Sen hämtade vi ut våra biobiljetter och satte oss på Waynes för lite fika innan bion.
Gick och såg Harry Potter och den var ganska bra tycker jag..det kanske kunde ha haft lite mer acktion i sig....
men men det var SUPER trevligt!!


Sen bar det av hemmåt och jag babblade på om  att jag skulle läggga mig och vila och att vi skulle träffa Emma och David för middag på "Johanna i Parken" kl 19.30 osv....


Väl hemma kom min älskling och mötte mig i hallen och jag såg att han hade tänt ljus och det luktade mat i hela huset....
fortfarande "clueless"!!
Babblade på om stadstrippen och gick in i huset....och vad händer!!!

Jo alla våra vänner står i mitt vardagsrum och börjar sjung "Ja må hon leva"
Jag var helt i chock tillstånd kan jag meddela....och full med hormoner...
börjars å klart att sotrtjuta!!!
Helt otroligt!!!!
Hur har han ordnat det här?
 När har han ordnat det här?
Hur kommer det sig att jag är helt ovetandes om det här?
Alla är här för min skull!!!


Och självklart...Sara som jag spenderat hela dagen med, var med på allt och hennes uppgift var att hålla mig från  huset =)


Jag har aldrig blivit SÅ överaskad i hela mitt liv!!
Det blev en SUPER TREVLIG fetst med massor med goda pajer och sallader och röror som alla hade gjort och super god tårta till efterätt som min älskling hade beställt på "Stigs konditori".
Vi hade så tur att vädret höll upp så vi satt ute och Danne hade fixat en massa roliga lekar =)

Kan inte beskriva känslan och hur oerhört TACKSAM jag är för att SÅ många kom för att fira mig!!!
En helt oförglömlig kväll som inte slutade förän vid två tiden i natt efter en massa "singstar" dueller i blandad varite` =D

Tack än en gång min älskling för att du ordnat allt det här!!!


Ska försöka få till lite kort senare så ni får se allt det underbara och roliga!!


Nu ska jga försöka få i  mig lite frukost och sen ska barnen hämtas=)
Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Men guuuuuuuuuuud vad roligt och vad KUL att mannen fixat med överraskningen!!!



Hoppas du får en fin dag!

Kram

2009-08-02 @ 12:14:58
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad bra att du fick en kul kväll! Synd att vi inte kunde vara med länge. Men nästa gång. Då du fyller 40 kanske.. =D

KRAM

2009-08-02 @ 12:29:29
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Therése

Vilken rolig överraskning!

Kul att det lyckades så du inte hade misstänkt nåt ;-)

Visst är det härligt med vänner, och en omtänksam man :-)

Kram på dig!

2009-08-02 @ 13:13:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh bio... det var längesen vi gick på det. känns det som iaf, var säkert inte det haha... harry pottern vill jag absolut se!



kram

2009-08-02 @ 15:31:56
URL: http://mammabloggarna.se/fruevelina
Postat av: Therese - Lurans blogg

Wow, vilken underbar, gullig och omtänksam överaskning av din man och vänner! Förstår att du måste ha uppskattat det enormt :-) Ser fram emot lite bilder från tillställningen. Kram!

2009-08-02 @ 17:33:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Siri

Vad kul! Förstår att du börjde grina -det skulle jag också ha gjort ( utan hormoner som spök ar )

HA det gott vännen!

2009-08-02 @ 18:53:40
URL: http://dorowatt.blogg.se/
Postat av: lolla

men vilken härlig överraskning ,det måsta verkligen vara kul vilka härliga vänner och vilken ljuvlig älskling du måste ha......

förstår att tårarna kom av glädje....

kram på dig....

lolla

2009-08-02 @ 22:37:05
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0