Where have all the flowers gone...?!


Tog in vad jag tror blir dom sista rosorna :(
Sommaren bara kom och gick.....alldeles för fort som vanligt!!







Dagen har förflutit bra trots att jag helst velat sova hela tiden...
Har blivit ännu mer trött helt olidligt är det!!!
Om jag bara kunde skulle jag sova HELA tiden!


Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa en stund innan jag rent utav ska gå och lägga mig!!!
En tidig kväll!!!


Ha det gott...!! =)



Glöm inte att var med i min tävling

där du kan vinna dessa =)


Kommentarer
Postat av: E M M Y

sv: tack så jättemycket! Din bloggbakgrund är såå cool.

2009-08-29 @ 21:59:35
URL: http://emmywallberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0