Nu blommar det :)

Snacka om kontraster...
I måndags så öste regnet ner och igår när vi vaknade var det alldeles vitt ute =)
Hoppas snön har kommit för att stanna nu!!

Dagarna flyter på och julen närmar sig med storm steg.

Jag pyntar och piffar...inte för att jag måste utan för att jag tycker att det är SÅ kul!!

  
Glöggen får stå framme hela tiden ;-)
Helt underbar god ...Blossas apelsinglögg!!
Pepparkakkor med mögelost på en en annan favorit.

 
Vi har så varmt inne så blommorna slog ut på en gång ;-)
Sprider underbar doft i hela huset!



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så myyyysigt och inbjudande ni har det, tror jag kommer på studs ;-) Blossa apelsin är ju sååå gott! Och Ester, så hon växer!!! Nu är hon ju vaken och nyfiken ser det ut som, så söt! Kram

2009-12-02 @ 14:54:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: fia

ser riktigt fint ut . Mysig tid det är nu .

2009-12-03 @ 14:41:50
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0