Besökare...

...har jag/vi haft hela dagen=) När vi kom hem från shoppingen, flera hundra kronor fattigare...fixades det lunch och jag hann med en snabb vila. Sen kom Jenny, Gry och Tyra förbi. SÅ det blev lite kakor och kaffe=)
Mitt i alltihop om Rickard, Emma och Elsa förbi för att lämna nyckeln till oss till vårt boende i Stockholm, så då blev det lite mer fika;-) (man kan aldrig fika för mycket)

Sen påbörjade jag middagen. Vi skulle få främmande av "grannarna nedanför" och ha en liten grill middag =)
Tur att vi har en stor altan med tak för det ösregnade ute så Danne fick stå där under och grilla ;-)
Maten blev hur god som helst iaf!!
Sen spelade vi lite BUZZ medans barnen såg en film på övervåningen. (det är praktiskt med ett eget plan till barnen där dom kan se film och leka:)
 Fick duka innomhus såklart...jäkla regn!!


Super gulliga Sara hade med sig underbara pioner till mig=)
Dom luktar helt ljuvligt!

När grannarna gick hem så kom Åsa och Peder förbi och vi spelade lite BUZZ. det var jätte roligt trots att jag tok losade första spelet men jag kom igen i BUZZ popquiz =D
Så om Åsa säger ngt annat...typ att jag snodde alla hennes poäng och hennes "mojo" så tro inte på henne!HAHA

Nu väntar sängen på mig och jag ska försöka hålla mig vaken så jag kan läsa lite....jag vill verkligen orka läsa men så fort jag gör det nu för tiden så somnar jag med boken i sängen och lampan tänd...

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är en korv som tog alla mina poäng och stressade mig så jag förlorade!! Jag tänker aldrig mer spela med er! ;)

2009-07-07 @ 23:16:34
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: ☆Camilla Nordin☆

Det låter som ni haft en bra dag!

2009-07-07 @ 23:23:07
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vilka fina blommor du fick kan bara tänka mig hur gott det luktar hos er!

Kramizar

2009-07-08 @ 09:59:40
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Katta

Jasså ni har det regnigt med. Här är det bra idag men i morron skulle det bli dåligt igen, verkar vara varannandags väder. Kul att ni ska hit till stan. Hoppas ni får det riktigt bra och trevligt. Kram Katta

2009-07-08 @ 10:57:21
URL: http://rostigarosor.blogspot.com
Postat av: Göran Jonsson

Ni hörs ha roligt men akta karusellerna o berg o dalbanan. KRAM Farmor o Farfar.

2009-07-13 @ 07:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0