Marknad å sol å bad=)

Idag har det varit Burträskmarknad så jag tog barnen och åkte dit. Givet vis så åkte badkläderna och handdukarna med också ;-)
Det var riktigt behagligt dom första minuterna när vi gick där men sen kom den stekande solen fram ch svetten började rinna.....barnen var exemplariska så det gick ändå väldigt bra! =)
Dom köpte lite små krams som det brukar finnas massor av på marknader. 
Och jag köpte tvålar.
 
Man fick plocka ihop vilka tvålar man ville ha själv, det kostade 120 kr för 6 st=) Jag älskar juh sånt!!!!
 Vi avslutade med popcorn till Albin, varma chips till mamman och munk till Olivia=)
Sen gav vi upp och tvär åkte förbi Maria (Emmas syster) för att vila lite.
 Sen åkte vi till Bodbyn där min mamma har ett till hus med egen strand....HELT UNDERBART!!!
Barnen badade och vattnet var inte speciellt kallt heller.

 

När vi kom hem tvär åkte jag in till stan. Var tvungen att kolla på nån tröja jag kan ha över min växande mage juh...
Imorgon ska vi till festivalen som pågår här i Skellefteå tills på söndag, så jag kände att det var dax att köpa kläder som inte ser för små ut ;-)


Ett par guld örhängen med turkosa pärlor följde med också=)

Det knäppa är att det bara fnns en enda affär som säljer mammakläder här i stan.....tur att modet är som det är så det finns "vanliga" kläder att köpa!

Nu ska jag mysa lite med kidsen innan dom ska i säng.
Ha en super härlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina kläder du fyndade=)

Kramizar E

2009-07-01 @ 22:02:27
URL: http://liljan.blogg.se.
Postat av: Therese - Lurans blogg

Wow, ni utnyttjar tiden väl, låter som en perfekt dag! Tvålarna får jag nog spana efter på Åselemarknad - en kul idé! Kram

2009-07-02 @ 07:59:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0