Pizza...

Varför är det SÅ gott med skräpmat...!?

Som ni kanske förstår så åt vi pizza till middag=)
När Danne kom hem hade jag just vaknat efter en låååång tupplur i soffan!
Jag var inte sugen på att ställa mig och laga mat och jag antar att Danne inte heller var det.
Så vi bestämde oss för att packa in oss i bilen och åka och käka pizza.
Det var GOTT!!!!
Men min halsbränna vet inga gränser nu förstås.....

 

Danne håller som bästa på att lägga vara små och jag sitter med min laptop i knät och funderar om jag ska göra ngt vettigt...
Har egentligen ingen ork men det finns alltid en massa måsten!
Tvätten är en stor källa till elände..!!!!Den tar aldrig slut =(
Fast man kanske ska vara glad att det inte var som förr i tiden då man handtvättade allt. fast å andra sidan så hade man inte så mycket kläder då heller....

Ja ja ett strunt inlägg kan man kalla det här för =D
Nu går jag och tar en Samarin (min nya bästa vän) och slår på tvn!!

Hoppas ni får en bra kväll!!!!



(Bilder tagna från Google)




Kommentarer
Postat av: Therése

Nä, utan min tvättmaskin hade jag inte överlevt tror jag ;-)

Har tvättat så gott som hela dan idag, för att hinna ikapp innan vi sticker till Danmark på torsdag!



Gott med pizza!

Ja, det är konstigt att allt som är gott, oftast också är onyttigt :-)

Men lite måste man ju unna sig ibland!



Nähä, dax för sängen!

Go´natt och sov så gott!

2009-07-06 @ 00:37:36
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0