Såna dagar...

Dagar när man inte vet vad man ska ta sig för...egentligen finns det massor att göra men varken orken eller intresset finns där...
Hade tänkt fara och bada men vädret började svikta lite och så gjorde även vi.
Barnen var lite allmänt gnälliga och inget dög riktigt...
Det kastades lite pil och lite hästkor på fm och Danne hoppade lite studsmatta med dom små liven=)
Jag började plocka ur skåpet i vardagsrummet som jag har bestämt mig för att måla men rastlösheten tar inte slut iaf...
Danne fixar med den nya spotten som ska upp under skåpet i köket och korts i taket...barnen leker som små änglar på övervånigen.
Jag lagar till en sen lunch som nu i skrivandes stund är klar....
Så nu är det matdax=)

Kommentarer
Postat av: Therése

Nä, det är RIKTIGT tråkigt när man får dessa dagar...jag vet!

Men efter regn kommer det sol...hi hi, eller va säger man!!

Kram!

2009-07-20 @ 14:36:55
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0